OBJEDNÁVKY

Chtěla bych se zeptat na způsob objednávky.
Objednat lze telefonicky, přes e-shop nebo přes e-mail. Více na www.vetamix.cz.

Kdy je nejpozději potřeba učinit objednávku?
Nejpozději 2 pracovní dny před stanoveným dnem pro závoz do 16:00 hod.

Jak provedu svoji první objednávku?
– telefonicky
– e-mailem
– přes e-shop

Jak provedu první objednávku přes e-shop?
1. registrace
2. potvrzovací e-mail
3. objednávka

Ráda bych si u Vás objednala, ale slyšela jsem, že přijímáte objednávky pouze nad 50kg?
Lze objednat jakékoli množství, ale je nutné počítat, že pokud nesplníte alespoň jednu z podmínek: 50 Kg nebo 1 200 Kč, bude Vám účtován manipulační poplatek za dopravu, který činí 99 Kč.

Ceny uvedené na internetu v e-shopu jsou ceny při splnění limitu?
Při splnění limitu se na Vás automaticky vztahuje množstevní sleva, výši ceny Vám rádi přes naše ochotné operátorky sdělíme zpět.

Jdou dělat objednávky také o víkendu nebo o svátcích?
Objednávky o víkendu a o svátcích přijímáme pouze přes e-shop nebo přes e-mail. Zpracovány budou až následující pracovní den.

Lze si objednat a vyzvednout zboží ve Vašem sídle v Brdlíkově ulici?
Ne, v Brdlíkově ulici máme pouze sídlo společnosti, nelze zde koupit ani vyzvednout naše zboží.

ROZVOZ

Zasíláte zboží také kurýrní službou?
Kurýrní službou jdou zaslat pouze sušené produkty a sterilizované salámky. Mražené maso nelze poslat. U této služby není požadovaný žádný limit.

Jak prosím fungují rozvozy? Dovezete mi zboží přímo domů nebo jen do měst, které máte vypsané?
Rozvážíme po celé ČR a to zcela zdarma na Vaši adresu při odběru 50 kg nebo za minimální odběr v hodnotě 1200 Kč. Při nesplnění ani jedné z podmínek je účtován manipulační poplatek za dopravu 99 Kč.

Zavážíte až do domu nebo je určené místo, kam objednávku zavezete a zákazník si ji musí vyzvednout ze svozového místa?
Rozvážíme přímo na Vaši adresu.

Dívala jsem se na trasy rozvozu na internetu a bohužel jsem nenašla své město.
Rozvozové trasy na internetu jsou pouze orientační, jezdíme i do okolí těchto měst, více po domluvě.

Chci si objednat, ale můj rozvozový den připadá na státní svátek. Kdy dostanu objednávku?
Pokud je státní svátek, jsou vždy určeny náhradní dny pro rozvoz, kdy bude Vaše objednávka doručena. O náhradním termínu budete dopředu informováni.

Jaký je čas závozu?
Čas závozu jsme schopni stanovit den před závozem do 16 hod., telefonicky nebo SMS.

Dá se domluvit jasný čas dovozu?
Přesný čas závozu se dá domluvit obtížně, ale lze poznámkou upozornit řidiče, aby volal dopředu, či Vám můžeme zaslat přímo kontakt na řidiče.

Když mi přivezete zboží, pomůžete mi ho odnést k mrazáku?
Ano, nebojte se o tuto službu přihlásit.

PLATBA

Lze platit u řidiče kartou?
Ano, u řidiče platit kartou můžete. Kartou lze platit i při e-shopové objednávce.

Lze platit na Vašich skladech kartou?
Ne, na skladech můžete platit pouze hotově.

PARTNERSKÉ PRODEJNY

Chtěla jsem se zeptat, zda je možné si v partnerských prodejnách koupit např. 10 kg hovězího kusového za stejné ceny, které máte uvedené na internetu?
Partnerské prodejny mají nastavené vlastní ceny, ceny se od našich internetových liší. Nemáme přehled o zboží, které mají prodejny skladem, a je tedy třeba se domluvit přímo na prodejně. Budeme, ale rádi, když nás budete informovat, jak jste byli spokojeni.

Lze si objednat do partnerské prodejny zboží a vyzvednout si ho tam?
Pouze po dohodě na dané prodejně.